torsdag 31 maj 2012

Allt jag säger är sant

Upplagd av Sara kl. 15:22
Titel: Allt jag säger är sant

Författare: Lisa Bjärbo

Kommentar: Jag vann den här boken på Lisa the författare herselfs blogg. Så den är signerad och allt. Plötsligt händer det., som de säger i reklamen Extra kul också att boken är superbra. Språket är bra, formen är bra, huvudpersonen Alicia är inte självklar att tycka om, men en gör det ändå. Kanske identifierar jag mig mer med henne än tycker om henne egentligen. Jag flyttade också hem till min mormor och löste korsord på eftermiddagarna när jag var sexton.

Sträckläsningskänsla: 5; Berördhetsfaktor: 4; Språk: 5; Karaktärer: 4

Betyg: 5

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

 

Saras bokhylla Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Online Shop Vector by Artshare